piątek, 22 czerwca 2012

INGRID PODKŁAD IDEAL FACE

Podczas zakupów w apteko-drogerii (niepamietam nazwy) w Galerii Krakowskiej trafiłam na ten podkład. Ponieważ cena atrakcyjna postanowiłam go wypróbować.
Firma: Ingrid
Nazwa: Ideal Face
Pojemność: 30 ml
Cena: ok 16
 Dostępność: narazie spotkalam go tylko w galerii krakowskiej

Przerobiłam już 3 opakowania tego podkładu. Bardzo dobrze kryje, Nadaje ładny koloryt twarzy. Wydajny- już niewielka ilosc wystarcza do pokrycia całej twarzy. Całkiem nieżle się utrzymuje i nawilża.
Niestety na upały wydaje mi się zbyt ciężki- choć w upalne dni nigdy nie stosowałam podkładów. Troche brudzi ale to chyba wiekoszość podkładów.

Jedynym minusem jaki mi się nie podoba i w kazdym opakowaniu się na niego natknełam to pompka bez rurki. Czesto sie zdarza ze dno nie idzie do góry i trzeba go dopychać od spodu palcem.

Moja ocena:
9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...