środa, 4 lipca 2012

Bingo Spa preparat silnie złuszczajacy

Silnie złuszczający preparat z 50% kwasami AHA do stóp

Pojemnosc 500 g
Cena: 16 zł

Nowością był dlamnie preparat w formie sypkiej. Nigdy wczesniej nie stosowałam takich kosmetyków. Ale muszę powiedzieć, że ZAKOCHAŁAM SIĘ W TYM PREPARACIE. Przerobiłam rożne preparaty do stóp.. ale tej jest naprawdę rewelacyjny. Oprócz tego, że jesy wydajny. Ma ciekawy świeży zapach. Jestem naprawdę mile zaskoczona efektami. Zwykle obrabiam stopy frezarką, ale gdy nie mam na to czasu to w zupełności wystarczy. Trzeba po nim dosyc obficie posmarować stopy, ale to normalne odczucie przy zastosowaniu kwasów. Jest po prostu super. Super złuszcza zrogowaciałi i martwy naskórek.
Dobrze się zmywa a myślę, że to też ma duże znaczenie... bo jak zmywalam ziaje myślałam ze  mnie po prosu jasny szlak trafi.

PODSUMOWUJĄC POLECAM POLECAM POLECAM

OCENA:5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...