wtorek, 10 lipca 2012

Coś dla ciała:)

Ponieważ już mi się powoli kończy a jestem bardzo z niego zadowolona napisze coś o peelingu do ciała firmy Perfecta. Jest to peeling cukrowy. Ja akurat kupiłam marcepanowy.



Niepamiętam ile dokładnie kosztowałale wydaje mi się ze między 12-15 zł. Kupiłam go w Rossmanie. Ma fajny zapach zależy też co kto lubi ale mnie on przypadł do gustu. Ma dużą ilość drobinek ścierających.

Bardzo gęsty. Nie trzeba go tak naprawdę brać duzo. W miare masowania bardzo ładnie się rozpuszcza. Poza tym pozostawia na skórze film dzięki któremu po pierwsze bardzo ładnie się spłukuje a po drugie nie musimy się po nim smarować ponieważ skóra jest natłuszczona.

Dla mnie największym atutem jest to, że jak wychodze z wanny nie mam go na sobie a wiadomo, że nie zawsze bierzemy prysznic;p
Mimo tego, że jest cukrowy i te cząsteczki nie są jak wiadomo specjalnie idealne jest skuteczny choć delikatny :)

Naprawdę bardzo go polubiłam i myślę ze skusze się na kolejny cukrowy peeling z Perfecty, tylko w innej wersji :)

2 komentarze:

  1. Zapewne jak wykończę inne z tej firmy, to się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja posiadam o zapachu pomarańczy z wanilią :) Faktycznie, skóra po użyciu jest gładsza i mocno nawilżona.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...