piątek, 13 lipca 2012

Piątek 13-ego

Jak wszyscy wiedzą lub jeszcze nie zauważyli dzisiaj mamy piątek 13-ego. Jak wygląda Wasz dzień? Bo ja oczywiscie zaczełam go prze wspaniale.
Po pierwsze wstałam o 30 minut za poźno....
Zeszłam do łazienki patrze i wyglądam jak? Jak świnka Pigi... tak myślę, że to najlepsze określenie na to co mam na twarzy...
Od dziecka borykam sie z opryszczką.Ale oczywiscie nie moge jej miec jak normalny człowiek na ustach. Muszę ją mieć na czole....
Dziś wstałam i okazuje się, że mimo leków spuchłam moj nos powiekszył swoje wymiary,moje oczy maleją:D nie mówiąc o tym ze moja twarz robi się coraz bardziej okrąglutka:D

Swoją drogą wybieram się w weekend z dzieciakami na parade Madagaskaru i uznałam ze jak załatwie sobie perułkę  moge robić za lwa Alexa...

Pozdrawiam w ten piękny piątek 13-ego.....

3 komentarze:

  1. Podoba mi się Twoje podejście do swojej osóbki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. biedna... :( do lekarza już!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miraga w pewnych momentach pozostaje sie tylko smiać;p a ja z siebie na szczescie umiem sie smiac:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...