poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Nalot na Rossmanna, mój przyjaciel i niespodzianka

Jakoś mam pecha... wczoraj padła mi bateria w e-papierosie... rano padła mi suszarka do włosów... 
w pracy też jakieś nerwy... nie wiem, czy biometr dziś niekorzystny czy o co chodzi...

Wstąpiłam wiec ( w ramach pocieszenia) dzisiaj do Rossmanna po waciki i krem do twarzy, bo mój rano uległ już dokładnemu wygrzebaniu ze słoiczka:) Wiecie co... wkurza mnie coś po pierwsze oczywiście jak zainteresuje mnie jakiś krem to nie mogę go kupić, a nie mam czasu na jeżdżenie po całym mieście za kremem.... wkurza mnie również to, że jest mało w drogeriach kosmetyków typowych dla cery naczyniowej... wszędzie tylko trądzikową... na około widzę preparaty na syfy a na moje problemy muszę wytarzać wzrok żeby znaleźć... ehhh jak nienawidzę kupować kremów.... 

W końcu wynalazłam 2 na które zwróciłam u uwagę...

A oto moje zakupy ( zdjęcia wacików nie robiłam ;p)


wiem, że nie za duże ale byłam z moim D., a wiecie jak to faceci w drogerii.... jeszcze jakbym może jemu coś kupowała to byłby szczęśliwszy...

Peeling cukrowy do ciała Tutti Frutti firmy Farmona.o zapachu brzoskwini i mango - oszałamiająca radość życia! tak pachnie szczęście! 
oczywiście nie mogłam się doczekać i otworzyłam peeling aby przekonać się jak to szczęście pachnie... 
i jeśli właśnie tak to chce być szczęśliwa cały czas:)

cena 16,99 za 300 g

Krem wzięłam bez przekonania.. no cóż czymś muszę się smarować

Perfecta cera naczynkowa krem na dzień i na noc Fitorutyna + olejek ze słodkich migdałów.. nie przepadam za produktami 2 w 1 , no ale skoro wiem, że lubię co chwilę coś nowego kupować to potraktuję to jako test dla tego typu produktów :)


Dużym plusem dnia dzisiejszego było też to, że udało mi się wymienić baterię do papieroska na miejscu:)
Pokaże Wam mojego przyjaciela w nowej wersji- wcześniej był złoty, a dziś w ramach gwarancji mogłam sobie wybrać również inny. Grawerowany laserowo smok--- wiem, że go tam nie widać.

a  oto on :)



Jeśli któraś z Was jest palaczem i chce coś zmienić to gorąco polecam te papieroski:) 
Super się pali, wytwarzają dużo dymu, nic nie kapie.. a smaków i mocy jest bardzo wiele, więc każdy znajdzie coś dla siebie :) Powiem więcej, zwykłe papierosy już mi nie smakują, czuje zapachy i moje samopoczucie również się poprawiło więc jestem na wielkie TAAAAAAAAAAK


TO NA KONIEC DOBRA WIADOMOŚĆ DLA WAS:) OBIECAŁAM, ŻE DORZUCĘ COŚ DO ROZDANIA, WIĘĆ MYŚLĘ, ŻE TO DOBRA WIADOMOŚĆ DLA TYCH KTÓRZY JUŻ BIORĄ UDZIAŁ W ROZDANIU JAK I DLA OSÓB, KTÓRE DOPIERO WEZMĄ W NIM UDZIAŁ 

Dokładam:

szampon i odżywka do włosów delikatnych firmy ziaja:)

13 komentarzy:

  1. nic nie warte te papierosy elektroniczne, nadal chce się palić :) na mnie nie działają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz a mnie odrzuciło od normalnych... już mi nie smakują ale pale go 2 tygodnie zobaczymy co dalej

      Usuń
  2. życzę powodzenia z e papierosem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię szampony i odżywki z Ziaji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Również kopcę e-peta i jestem mega zadowolona! Podobnie jak Ty, nie mogę już znieść zwyczajnych papierosów :) e-papierosa mam już około pół roku i nie wrócę do normalnego palenia w życiu :)
    a faceci w drogerii..skąd ja to znam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego peelingu z FARMONY,ale z tego co się orientuję jest on NOWOŚCIĄ w sprzedaży:)

    OdpowiedzUsuń
  6. e-papieros, hmm.. :D
    uwielbiam owocowo i smakowicie pachnące kosmetyki, szczególnie balsamy i kremy, mmm... peeling cukrowy, chciałam kiedyś spróbować depilacji cukrowej, ale jestem zbyt leniwa. a wczoraj zamiast peelingu cukrowego wzięłam do przetestowania eye-liner w pisaku.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no depilacja cukrowa jest trochę czasochłonna.... ja ja polecam na małe partię ciała...

      Usuń
  7. Także lubię różne rzeczy z ziaja .
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. If you are just getting started, vandy vape bonza rda is definitely the best choice. Besides ud apro 16 kit has absolutely amazing flavors, produces lots of vapor, has a great battery, is extremely convenient to use. Shipping is fast and vapesourcing.com customer service is friendly. Nothing bad to say.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...