poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Olejek Mineralizer

Dostałam od przyjaciółki 1 ampułkę olejki Mineralizer firmy Selective Professional. Olejki do włosów w postaci opakowania, gdzie mieści się 10 ampułek po 12 ml każda.






Dostałam od niej jedną na wypróbowanie, ale ponieważ mam krótkie włosy spokojnie mogłam rozłożyć ją na 2 razy.

Orientowałam się w cenie to komplet kosztuje ok 40 zł.

wg. producenta

Olejek mineralizujący o działaniu odżywczym przeznaczony do włosów wymagających regeneracji. Dzięki zawartości substancji wytwarzających zarówno na powierzchni, jak i wewnątrz włosa specjalną powłoczkę molekularną, włosy staja się elastyczne, miękkie, podatne na rozczesywanie i układanie oraz odzyskują blask i zdrowy wygląd.

Serum nakłada się po umyciu włosów na cała ich długość. Nie wymaga wypłukiwania ( choć fryzjerka polecila nam potrzymać godzinę na włosach następnie spłukać delikatnie wodą).
Polecane jest użycie 2-3 razy w miesiącu.

Nałożyłam więc pół ampułki na włosy po umyciu. Następnie zawinełam się folią spożywczą i założyłam ręcznik.. nie trzymałam go godziny a jakieś 15 minut ze względu na to, że nie miałam zbyt duzo czasu. Przed zdjęciem wszytsko jeszcze ogrzałam suszarka do włosów. Delkatnie przepłukałam włosy.

Po wysuszeniu moje włosy były miękkie i dobrze się rozczesywały oraz układały. Nie były obciążone- tego najbardziej się bałam w olejku. Zostało mi jeszcze jedno użycie. Tym razem postaram się nałożyć go na godzinę.

Olejek ma taki mocny orientalny zapach tak bym go porównała, tak naprawdę ciężko mi określić dokładnie zapach. Po umyciu na włosach naprawdę dobrze pachnie:) Jest w formie oleistej substancji płynnej. Wszystko zamknięte w szklanej ampułce z przyciemnionego szła o pojemności 12 ml.

Moje włosy naprawdę były bardzo przyjemne;) pewnie gdybym miała więcej pieniążków to bym zainwestowała w kurację tymi ampułkami.



3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...