czwartek, 13 września 2012

Pomarańcze.. pomarańcze...:)

czyli Pomarańczowe mleczko do ciała firmy Ziaja.


Dawno temu zakochałam się w mydle pod prysznic o tym zapachu... naprawdę uwielbiam  pomarańczową Ziaję.
Kiedy zobaczyłam, że w Rossmanie jest na promocji to mleczko- przypadkiem trafiłam do niego po farbę do włosów i przypadkiem przeszłam koło półki z balsamami i oczywiście przypadkiem zapakowałam go do koszyka a potem jakoś niechcący kupiłam ;p

Od producenta:

Pomarańczowa pielegnacja:
-odczuwalnie nawilża skórę oraz zapobiega utracie wody z naskórka
- przynosi ulgę w nadmiernym i powtarzającym się wysuszeniu skóry
-zapewnia szybkie i długo utrzymujące się wygładzenie
-działa odmładzająco poprzezz poprawę sprężystości i elastycznosci

Pomarańczowa receptura:
-delikatna konsystencja
- formuła olej w wodzie
- bez barwników

Energia pomarańczy:
masło pomarańczowe- otrzymywane ze skórki pomarańczy ma naturalny, pomarańczowy zapach. Charakteryzuje się wysoką zawartością bioflawonoidów. wykazuje działanie ujędrniające i antycellulitowe. Łagodzi podrażnienia skóry oraz neutralizuje wolne rodniki odpowiedzialne za starzenie skóry.


Moja opinia:

Mleczko ma lekko płynną konsystencję.







Pachnie cudownie, ale to jest kwestia względna :) ale i tak będę się kłocić ze jest cudowny;p
Dobrze nawilża, szybko się wchłania oraz nie pozostawia tłustej warstwy. 
Zapach utrzymuje się przez dłuższy czas na skórze. 
Duży plus również za wygodne opakowanie, proste z pompką dzięki czemu nie musimy grzebać w mleczku.
W zasadzie jedynym minusem dla mnie jest to, że jest mało wydaje- ale taki już urok mleczek...

Jesli komuś odpowiada zapach pomarańczy polecam serdecznie mleczko jak i mydło do ciała, które uwielbiam :)

Pojemność:400 ml
Cena: 7,99 na promocji

5 komentarzy:

  1. Lubię całą tę serię Ziaji i zgadzam się, zapach jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie miałam jeszcze nic z tej serii, widzę, że koniecznie muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam mydło do kąpieli o tym samym zapachu, muszę chyba zakupić też mleczko do ciała, bo jak dla mnie zapach jest obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niedawno też skończyłam używać to mleczko do ciała i jestem z niego bardzo zadowolona :) mydło pod prysznic też miałam a w szafie czeka na mnie jeszcze peeling, masło do ciała i balsam do ust z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię balsamy z Ziaji! najbardziej przypadło mi do gustu kozie mleko:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...