sobota, 20 października 2012

Niebiański kwiat Tiare

Jakiś czas temu dostałam do testowania od EVA NATURA żel pod prysznic i balsam do ciała Monoi fe Tahiti ( prawda, że pięknie brzmi:)



Od producenta:
Ten pobudzający Żel wzbogacony wyciągiem z kwiatu Tiare zapewni ci uczucie czystości, świeżości i nawilżonej, jedwabistej skóry. Poczuj inspirujący, nawiązujący do obszarów Tahiti niebiański zapach, który     pieści Twoje zmysły i rozpromienia ciało. Rozprowadź na wilgotnej skórze do wytworzenia pachnącej piany, Dokładnie spłucz. Przebadano dermatologicznie.

Wg mnie.

Czego ja oczekuję od żelu pod prysznic? Żeby łagodnie , ale skutecznie mył i ładnie pachniał.
Żel jest gęsty i dobrze się pieni dzięki czemu jest wydajny. Bardzo podoba mi się, że butelka jest równa z obu stron, dzięki temu przy końcu możemy postawić go do góry nogami:) Ma przyjemny delikatny zapach. Nie wiem czy kwiatu Tiare bo niestety nie znam zapachu tego kwiatu. Niestety o uczuciu nawilżenia nie ma mowy. Żel jak żel. Musimy się potem posmarować. Polubiłam go,ale nie pokochałam.Dalej szukam swojego idealnego żelu pod prysznic:)

Jaki jest Wasz idealny żel?
pojemność: 300 ml
cena ok 4 zł

3 komentarze:

  1. Moim number one jest : żel orginal source raspberry and vanilla milk UWIELBIAM jego zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby podobny produkt do tego z firmy Yves Rocher? Też o zapachu kwiatu Monoi? Uwielbiam go, więc muszę zaopatrzyć się w ten żel Evy Polleny, dzięki za post :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...