czwartek, 21 marca 2013

Nawilżacz rąk od Apisu czyli rewitalizacja dłoni i stóp


A czy wasze dłonie i stopy są gotowe do powitania wiosny?
Dziś przychodzę do Was z recenzją Nawilżającego balsamu do rąk z minerałami Morza Martwego, zieloną herbatą i jaśminem.
Co o tym balsamie mówi producent:
Balsam o aksamitnej konsystencji, bogaty w minerały z Morza Martwego źródło wapnoa,magnezu, jodu, bromu, potasu i żelaza, ekstrakt z zielonej herbaty, kwiatu jaśminu i awokado. Doskonale regeneruje i odżywia suchą, zniszczoną skórę dłoni. Wygładza, uelastycznia, zapewnia optymalny poziom nawilżenia i chroni ją przed niekorzystnym działaniem czynników zewnetrznych. Szybko się wchłania nadając skórze delikatność i miękkość.
Zobaczmy co siedzi w składzie:
aqua
grape seed oil-olej z pestek winogron- nawilża i ujędrnia skórę
sal maris- nawilża kondycjonuje skórę
cetearyl alcohol & ceteareth 20- emolient
green tea extract- nawilża, chroni, działa przeciwrodnikowo
jasmine extract- nawilża, zmiękcza skórę, chroni, łagodzi podrażnienia
carbomer- zagęstnik
glycerin- nawilża
triethanoloamine- regulator pH
olive oil- natłuszcza
panthenol- działa łagodząco
avocado extract- antyoksydant, łagodzi stany zapalne
hydrogenated retinol- działa przeciwzmarszczkowo
tocopheryl acetate- antyoksydant
linoleic acid- zmniejsza przebarwienia, wpływa dobrze na wytarzanie bariery ochronnej naskórka
linum usitatissimum extract- kondycjonuje
methylchloroisothiazolinone -konserwant
methylisothiazolinone- konserwant
benzyl alcohol- konserwant, składnik kompozycji zapachowej
parfum
Moje odczucia:
Krem zawarty w klasycznej tubce. Design jest przyjemny, mnie odpowiada.
Ma delikatny zapach,w zasadzie ciężko mi go określić, ale myślę ze nie powinien być dla nikogo nieprzyjemny.
Plusem jest wydajność. Na prawdę niewielka ilość wystarcza aby nawilżyć ręce.
Konsystencja dosyć lekka, ja osobiście wolę takie konkretne, gęste kremy do rąk.
Jeśli wyciśniemy za dużo produktu można wsmarowywać i wsmarowywać.
Przez chwilę pozostawia lepką warstwę, ja osobiście tego nie lubię, ale  w miarę szybko to uczucie znika.Zapach pozostaje przez jakiś czas. Tworzy na skórze coś w rodzaju płaszcza ochronnego, co odczuwalne jest też przy myciu rąk.
Dobrze nawilża, ale dla osób które potrzebują porządnego nawilżenia może być za słaby.
Oceniam go bardzo dobrze, ma dużą ilość ekstraktów roślinnych, na prawdę dobry skład, gdyby miał tylko bardziej treściwą, konkretną konsystencję.

9 komentarzy:

  1. też mi się podoba jego opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, ale w sumie chyba by mi pasował, bo lubię lekką konsystencję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie szukam dobrego kremu do rąk

    OdpowiedzUsuń
  4. coraz bardziej mi się podoba ta marka, tym bardziej że jest tania jak barszcz :)
    widziałam że też będziesz na spotkaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki :(.
    Ps.
    Widzimy się na spotkaniu blogerek :D Jak fajnie odkrywać nowe (tzn. nieznane mi wcześniej) blogi i poznawać ich autorki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam kremu,jednak moje dlonie sa wymagajace i potrzebuja czegos extra

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...