niedziela, 10 marca 2013

Regenerujący mentol


Dbacie o kondycję swoich ust ? Ja prawie cały rok- w zimie chronię je od mrozu, jesienią od wiatru a latem od silnego słońca.


Dzięki uprzejmości marki L'biotica miałam okazję przetestować regenerujący balsam do ust.

Balsam do ust MEDIC SPF 8 regeneruje silnie wysuszone, spierzchięte usta, łagodząc stany zapalne i przywracając im zdrowy wygląd. Zapewnia ochronę orzed szkodliwym wpływem promieniowania słonecznego.

zawiera:
-wosk pszczeli
-menthol
-super sterol ester
-d-panthenol
-miód
-oliwę z oliwek





Balsam do ust umieszczony w małej estetycznej tubce, zapakowanej w kartonik.
Pod zakrętką ścięty aplikator. 


Balsam jest bardzo gęsty, ale dzięki temu bardzo wydajny. Po nałożeniu na usta otula je delikatnym chłodem. Bardzo przyjemne uczucie chłodzenia i mrowienia :)



Bardzo dobrze chroni i nawilża usta. Kiedy są nieco spierzchnięte natychmiast poprawia ich kondycję.




Nie mam się czemu przyczepić w tym balsamie.
Jest jednym z najlepszych balsamów do ust, który miałam. Gorąco polecam.


Pojemność: 10 ml
cena: ok 9,50

Macie swój ulubiony balsam do ust ?

13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy produkt :) Ja nie wyobrażam sobie, żeby moje usta pozostały suche choć na chwilę. Jeśli nie mam na nich czegoś kolorowego, to zawsze używam pomadek ochronnych. Ostatnio miło mnie zaskoczyła pomadka Balea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko, że Balea nie jest naszym produktem, bardzo żałuję i zapraszam w tym tygodniu na recenzję właśnie tej marki :)

      Usuń
  2. Ja muszę sobie zakupić jakiś balsam do ust, bo podczas przeziębienia bardzo mi się wysuszyły i popękały :( Ja jednak nie lubię w kosmetykach do ust efektu chłodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. wielbię wszelkie mazidła do ust
    tego jeszcze nie miałam, jeszcze... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda,że z mentolem :/ To już raczej nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuję się ok i recenzja też genialna. Poszukuję aktualnie czegoś nowego więc może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie ten balsam, ale jak dla mnie ma jedną wadę: za dobrze smakuje:D i ja go po prostu bez przerwy zlizuję:)
    P.S. Również pozdrawiam "sąsiadkę";)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też go mam i jestem z niego bardzo zadowolona, towarzyszył mi całą zimę bo mi miętka zimą nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uzywam sztyftu alverde i nie narzekam,aczkolwiek balsam b.interesujacy


    zapraszam nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  9. jest bardzo fajny bo wczoraj siostra mi dała bo dostali na spodkaniu blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaciekawil mnie :) ja uzywam zwymlej pomadki z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się świetnie, zwłaszcza na cieplejsze dni;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja go mam zamiar teraz zakupić na zimę ze względu na właściwości regeneracyjne, bo moje usta strasznie zaczęły się wysuszać i pękać :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...