sobota, 4 maja 2013

Co wykończyłam w kwietniu?

Postanowiłam co miesiąc zdawać Wam relację z moich zużyć. Mam nadzieję, że zmobilizuje mnie to do używania niektórych kosmetyków.

Zapraszam na przegląd kwietniowy:


Krem na noc Dar piękna od firmy DLA recenzję możecie zobaczyć tutaj


W końcu udało mi się zużyć ten żel do golenia;p Recenzja tu


Bardzo fajny krem do twarzy:) O nim poczytacie również  tutaj


Szampon, był fajny nietsety pod koniec używania przesuszył mi nieco skórę głowy RECENZJA

I zużycia, których Wam nie zrecenzowałam


Może nie jest to niesamowita ilość, ale zawsze mobilizacja do testowania nowych kosmetyków.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że choć u Was pogoda jest lepsza, dla mnie długi weekend zdecydowanie do bani..

8 komentarzy:

  1. Ten płyn do kąpieli z Luksji mnie kusi ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten płyn z Luksji i świetnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie opisywałam płynu do kąpieli bo tu kieruję się tylko zapachem i powiem szczerze, że o ile sam zapach świetny tak nie utrzymuje się on później w łazience.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też pogoda do bani... :( a miałam podładować akumulatorki w ten długi weekend a tu .upa :/

    OdpowiedzUsuń
  5. raz jest lepszy miesiac drugi gorszy,niemozliwe jest comiesieczne zuzywanie 20 kosmetykow :) tych nie znam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu wypróbować tych płynów z Luksji

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie używałam kremu z Gerovital, muszę go zacząć w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekaqwe jak pachnie ten żel :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...