wtorek, 21 maja 2013

Czas na relaks

Uwielbiam kąpiele w wannie z pachnącą solą lub płynem do kąpieli. Kto nie lubi ;p

W moje ręce trafiła Peruwiańska sól  do kąpieli jagoda acai& awocado od Bielendy 


Od producenta:
Peruwiańska sól do kąpieli wykorzystuje niezwykłe właściwości roślin rytualnych Antazonii- zapewnia wyjątkową kąpiel, która poprawi wygląd i kondycję skóry, odpręży, zlikwiduje stres i napięcie całego dnia. Ciało odzyska niezwykłą miękkość i właściwe nawilżenie. Świeży, egotyczny i energetyzujący aromat soli poprawia samopoczucie, pobudza i dodaje siły.


Oj dodaje dodaje:) Zakochałam się w tej soli od pierwszego użycia . Jest to moje drugie opakowanie. Należy wsypać garść soli pod strumień bieżącej wody. Pięknie pachnie i to głównie za zapach ją polubiłam. Dzięki zawartości olejków tworzy na powierzchni wody delikatną warstewkę. Po kąpieli nie trzeba nawilżać skóry. Szybko się rozpuszcza dzięki malutkim drobinkom i to zdecydowanie duży plus- nie lubię czuć pod tyłkiem kawałków soli- ładnie się rozpuszcza. Delikatnie barwi wodę na zielony kolor. Daje uczucie odprężenia. Niestety jest niewydajna.



Jej cena waha się od 10 do 13 zł. Niestety jest to dość sporo.

Na rynku są tańsze sole do kąpieli a ioch wybór szeroki, tylko którą wybrać? 

Jakie są wasze typy ?

6 komentarzy:

  1. Też ją mam, ale nie powiedziałabym, że jest niewydajna:P Już mała garść starczy aby zapach rozniósł się po całej łazience, a woda również lekko się zabarwi. Jeśli chcemy mocnego zabarwienia, to faktycznie będzie mało wydajna. Mimo wszystko uwielbiam tą sól i serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa :) ja jeszcze nigd nie używałam do kąpieli soli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam sole do kąpieli, ale tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że nie wysusza :) muszę sobie ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą sól, jest najlepsza ze wszystkich z tej serii ;) Aktualnie w Hebe jest po ok. 8/9 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam dwufazowy olejek z tej serii i zapach bardzo mi się podobał

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...