poniedziałek, 6 maja 2013

Keratin Repair czy zdaje egzamin?

Ostatnio przerzuciłam się na odżywki w sprayu, dziś prezentuję Wam jedną z dwóch przeze mnie już używaną.


Loton professional Keratin Repair odżywka z kompleksem płynnej keratyny.


Mam cieńkie, przetłuszczające włosy, odżywki w sprayu są dla mnie idealnym rozwiązaniem ponieważ nie obciążają tak włosa oraz są łatwe w użyciu.

Co o odżywce mówi producent:
Keratin Repair odżywka z kompleksem płynnej keratyny z serii Loton Professional przeznaczona jest do wszystkich rodzajów włosów w tym łamliwych i zniszczonych. Odżywka zawiera kompleks płynnej keratyny, składający się z dwóch hydrolizatów, które wnikając w głąb włosów odbudowują ubytki w ich strukturze, a dzięki roślinnym proteinom włosy odzyskują naturalną sprężystość, siłę i witalność.

Sposób użycia:
Odżywka nie wymaga spłukiwania. Przed użyciem mocno wstrząśnij. Spryskaj suche lub wilgotne włosy na całej długości .



Na zdjęciu widać, że od góry jest warstwa olejowa. Tego najbardziej bałam się w tej odżywce, że będzie przetłuszczać włosy. Ja zawsze pryskam wilgotne włosy, bo bez tego bym nie rozczesała włosów. Bardzo podoba mi się forma sprayu, bo wystarczy tylko popsikać, rozczesać i gotowe.




Dla leniuchów lub ludzi, którzy nie mają notorycznie na nic czasu jak ja takie rozwiązania. Bardzo dobrze rozczesują się włosy tej odzywce, a jednocześnie nie przetłuszcza włosów. 

Jest wydajna, opakowanie jest przyjemne, wygodne w funkcjonowaniu. Przyjemnie pachnie, nieco fryzjersko ale mnie ten zapach odpowiada.

Ja jestem na tak :)

Opakowanie ma pojemność 125 ml i kosztuje około 13 zł

10 komentarzy:

  1. Lubię wszystkie 3 produkty, które miałyśmy :)
    Po odżywkach włosy ładnie się błyszczą

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywki w sprayu mają tendencję do obciążania moich włosów, dlatego ich nie używam - wolę te ze spłukiwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę się w nią zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety produkty tej firmy sie nie sprawdziły;( Szkoda.

    Zapraszam do siebie na nowego posta:
    http://basia86-naturalnie.blogspot.com/2013/05/jak-dorobic-na-wakacje-majac-bloga.html

    Bardzo fajny blog;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie, że nie obciąża włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to bym sobie pewnie włosy przeproteinowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zachęcająca recenzja :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa recenzja, muszę się zastanowić nad zakupem

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...