piątek, 24 maja 2013

Lakierujmy usta

Miałyscie już styczność z lakierami do ust? Ja dzięki uprzejmości mojej jeszcze nie teściowej miałam okazję wypróbować lakier do ust od Mary Kay.
od producenta
Żelowa formuła lakieru do ust wspaniale nawilża usta, pozostawiając na nich błyszczącą warstwę i idealne krycie. W celu zapewnienia precyzyjnej aplikacji do lakieru do ust dołączony został wysuwany pędzelek do ust. Nałóż kosmetyk od środka obu warg, rozprowadzając kolor w kierunku zewnętrznych kącików, aż do momentu pokrycia ust lakierem. Aby uzyskać gładki, jednolity kolot przeciągnij pędzelkiem po całych ustach.
Lakier dostępny jest w dwoch kolorach chai latte i pink pagoda. Ja miałam wybór i wybrałam sobie pink pagoda. Na początku nie wiedzialam o co chodzi z tym wysuwanym pędzelkiem, no ale cóż moja inteligencja ;) Wystarczy nalożyc zakrętkę aby pędzelek sie wysunął i co najwazniejsze pozostał w takiej pozycji :p Świetna sprawa bo nie trzeba grzebać paluchami w słoiczku i można go nałożyć wszędzie. Z tym nakładaniem jest troche zabawy, aby precyzyjnie nałożyć równą warstwę trzeba się namęczyć, ale efekt jest wart. Lakier mieni się w paru odcieniach co daje ładnt efekt.
Trwałość jak trwałość, schodzi, ale jak każdy błyszczyk czy szminka. Najważniejsze, że faktycznie nawilża usta. Jest dosyć wydajny, z reszta jeszcze chyba nigdy nie udało mi sie zużyć szminki czy błyszczyku do końca. Nieco się lepi, ja tgo osobiscie nie lubię.
Jest bezzapachowy, ale mi to kompletnie nie przeszkadza.
cena tez nie jest zbyt niska....
pojemnosc 4 g
cena 59 zł

8 komentarzy:

  1. Wygląda fajnie, ale ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam, bo nie za bardzo lubię błyszczykowych konsystencji, ale wiem na pewno, że pomadki Mary Kay są świetne, mam kilka odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wygląda ten kolorek na ustach:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely color!
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo łądny delikatny efekt!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...