poniedziałek, 20 maja 2013

Turkus dla oczu

Hej kochane dziś zaprezentuję Wam żelowy eyeliner od essence.

Uwielbiam letnie akcenty na oczach, a kiedy nie mam czasu wystarczy kolorowa kreska. Dlatego tak bardzo spodobał mi się ten eyeliner.




Do zestawu dołączony był pędzelek. Wygodny.Dobrze się nim maluje.


Piękny turkusowy kolor.


Eyeliner wymaga użycia bazy pod cienie, bo troszkę się zbija i rozmazuje. Trochę gorsza wersja od tych nielimitowanych od essence. Kreska wymaga czasem tez poprawki, nie zawsze jedna warstwa daje ładny kolor. Są prześwity i to największa wada eyelinera. Jeśli go poprawię odbije mi się na nieruchomej powiece pod łukiem. Trzyma się nie najgorzej, ale rozmazuje się. Bez bazy nie ma szans. 



No cóż limitowana wersja nie sprostała do końca moim wymaganiom, ale kolor i tak jest fantastyczny.

Cena z pędzelkiem 10,90

Kochane a może Wy polecacie jakieś kolorowe eyelinery?


6 komentarzy:

  1. Szkoda, że jakość nie najlepsza, bo kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor śliczny. Jednak ja nie mogę przekonać się do kolorowych kresek. Od wielu lat jestem wierna czarnym. U kogoś kolorowe kreski są Ok, do mnie jakoś nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad nim, ale dobrze, że nie kupiłam, skoro jakość kiepska. Z kolorowych eyelinerów używam ostatnio Manhattan w formie płynnej i jest całkiem fajny - wygodna, dość precyzyjna gąbeczka do nakładania, nie wymaga użycia bazy. Po paru godzinach może się trochę ścierać przy zewnętrznych kącikach, ale to juz zależy jakie kto ma powieki - moje jakoś mocno się nie przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek, ale nie używam tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolorek, choć nie lubię kolorowych kresek

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...