czwartek, 9 maja 2013

Walka z moimi rogami

Wiem, ze tytul posta jest dosc dziwny. Chyba juz wspominalam ze mam dosyc dziwna przypadlosc mianowicie wirus opryszczki objawia sie u mnie na czole. Stad te rogi bo dzis wygladam jak cielatko ktore przeistacza sie w byka :p

Przypadlosc jest na tyle silna, ze puchne na twarzy, powiekszaja mi sie wezly chlonne towarzyszy temu rowniez bol glowy i nerwobole w oku.

Jak sobie z tym radze? kompleksowo.
Doustne leki przeciwwirusowe, darsonwalizacja i preparaty stosowane miejscowo.
Dzis chcialam Wam przedstawic produkt, ktory pomaga mi w tej walce.

Osmoza na opryszczke. Produkt typu clic&go zwalczanie opryszczki.

O produkcie
Innowacja w zasiegu reki. Osmoza clic&go to pierwszy inteligentny aplikator. Zawiera pojedyncza dawke aktywnego roztworu, ktory pozwala na pielegnacke dokladna, skuteczna i higieniczna w kazdej sytuacji.

Produkt znajduje sie w aplikatorze ktory wyglada jam patyczek do uszu. W patyczku znajduje sie roztwor. Aby przystapic do aplikacji nalezy zlamac niebieski koniec wtedy roztwor wplywa do bialego konca patyczka namaczajac go. I gotowe. Mozna przystapic do aplikacji. Jest to swietnow rozwiazanie poniewaz nie papramy sie w masci i mamy pewnosc, ze nie dotykamy zmiany brudnymi rekami. Przynosi dosyc szybko ulge w swedzeniu i wysuszcza opryszczke. Swietne jest to, ze moge spokojnie nosic przy sobie aplikatory gdyz znajduja sie w malym porecznym opakowaniu mieszczacym sie w kieszeni spodni. Ja na aplikacje zuzywam 2 patyczli, ale nir zapominajmy ze jestem wybitnym przypadkiem :) a moje rogi roznia sie od standardowej opryszczki. Po dwoch dniach stosowania tj 6 aplikacjach widze ze zmiana juz miejscowo sie wysusza.

Fantastyczny produkt.
Marka posiada rowniez inne produkty w tej formie.

Fakt iz dostalam produkt do testow nie wplywa na moja ocene.

A wy macie sprawdzone sposoby na opryszczke?

9 komentarzy:

  1. Fajny sposób.
    Ale dobrze, że nie mam problemów z opryszczką

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Kasiu, znam ten ból, u mnie wirus opryszczki atakuje wargi. Kiedyś "rozniosłam" sobie tak, że miałam podwójną na dole i u góry. KOSZMAR.
    Super sposób na opryszczkę :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię plasterki Compeed. Przy opryszczce na ustach są niezastąpione, bo chronią skórę przez cały dzień, możemy jeść i pić i nic się nie ściera. Niestety gdy 'zimno' już pęknie, nie pozwalają mu się szybko zasuszyć. Dlatego wtedy plasterki stosuję na dzień a na noc kremy lub preparaty w kulce. Ale może i ten kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dobrze, że ten problem mnie nie dotyczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. otagowałam cię zapraszam na :

    http://makeworldofdreams.blogspot.com/2013/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście nie mam tego typu problemu, jednak znam osoby, które ciągle borykają się z opryszczką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej :( na czole?!
    mi czasem na wargach wyskoczy, ale wtedy zanim rozwinie się gigantyczna zmiana stosuję balsam szostakowskiego, który nie tylko pomaga szybko 'załatwić sprawę' ale i uśmierza ból

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...