piątek, 24 maja 2013

Wisniowa pielegnacja dla rak

Uwielbiam zapachy owocowe. Zarowno jako swieczki, spraye jak i zapachy kosmetykow, dlatego z checia zaczelam uzywac tego kremu do rak.
Krem pielegnacyjny do rąk z ekstraktem z wiśni od BARWA labolatorium.
Od producenta:
krem przeznaczony do codziennej pielegnacji rąk i paznokci. Polecany do każdego rodzaju skóry. Zawarty w nim ekstrakt z wiśni rewitalizuje, zmiękcza i doskonale nawilża skórę. Alantoina wygładza i łagodzi podrażnienia. Krem posiada lekką konsystencję, dzięki czemu bardzo dobrze się wchłania. Systematyczne stosowanie sprawia, ze skóra odzyskuję naturalną miękkość i elastyczność.
Krem zamnkiety jest w standardowej poręcznej tubce o pojemności 100 ml.
Dosyć intensywnie pachnie wiśnią. Zapach utrzymuje się również później na dłoniach przez jakiś czas. Dla mnie to plus, dla osób którym zapach będzie przeszkadzał może niekoniecznie.
Faktucznie szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości.
Dość szybko daje odczucie ulgi suchym i napiętym dłoniom.
Nie zachwycam się nad tym kremem, bo myślę, że są lepsze, lecz warto go wypróbować.
Obietnice producenta zostały spełnione.
Krem posiada na drugim miejscu parafinę, więc jest dla osób którym to nie przeszkadza.
Wasz numer 1 jeśli chodzi o kremy do rąk?

15 komentarzy:

  1. Nie mam swojego ulubionego kremu do rąk, ten jakoś mnie nie zachęca, może dlatego że nie przepadam za wiśnią.

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe wiem czemu, ale przeczytałam "wiśniowy peeling do rąk" i byłam zachwycona. Krem już mnie tak nie wzrusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam numeru jeden jeśli chodzi o dłonie, gdy w jednym kremie dobije dna to wypróbowuje coś innego

    OdpowiedzUsuń
  4. Alterra, Granat i Aloes, chociaż ostatnio nie mogę go w ogóle znaleźć w rossmannie... A niestety moje zapasy bardzo szybko topnieją :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiśniowy musi pachnieć fajnie. Lubię wiśnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe jak pachnie :D w sumie ja swojego kremu nr 1 nie posiadam.. Podobał mi się strasznie jeden z BeBeauty odżywczy, no ale teraz nie mam do niego niestety dostępu.

    OdpowiedzUsuń
  7. zaciekawiłaś mnie tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam Cię do udziału w Akcji Maliny - kolorowe lato na paznokciach!
    Szczegóły u mnie na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze styczności z tym kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszędzie szukam tego kremu, ale w wawie nie ma :(((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  13. musi mieć obłędny zapach! bardzo lubię wiśnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...