niedziela, 6 października 2013

Maxim eyes mascara

Tusz jest chyba dla każdej z nas podstawą makijażu. Używałam już wielu tuszy do rzęs.
A dziś dla Was

Golden Rose defined lashes Maxim eyes Mascara


Maxim Eyes to nowoczesny tusz stworzony z myślą o kobietach, które nie są zadowolone z objętości swoich rzęs. Kosmetyk wyposażony jest w inteligentną, wyprofilowaną szczoteczkę, która ułatwia wydłużenie i uniesienie rzęs. Szczoteczka dociera do wszystkich, również tych najkrótszych i prawie niewidocznych włosków, wyraźnie je unosi i dodaje objętości zapewniając perfekcyjny kształt każdej rzęsy. 
Efekt to maksymalnie pogrubione, uniesione i podkreślone rzęsy które otworzą spojrzenie, dodadzą oczom blasku, a Tobie pewności siebie!


Moja opinia:

Tusz zawarty w ładnym, żółtym opakowaniu. Rzuca się w oczy w kosmetyczce ;) Co przydaje się bardzo w porannych poszukiwaniach.


Szczoteczka silikonowa o specyficznym kształcie. Wydawała mi się na początku troszkę duża, ale szybko minęły moje obawy.

Jest naprawdę czarny :) nie blado czarny, średnio czarny- jest czarny czarny :)

Nie skleja rzęs. Bardzo ładnie je podkreśla.
Ale same oceńcie.

Efekt przed


Efekt po

(wygląda jakbym dorysowała te rzęsy w paincie, ale mój aparat po prostu złapał na nie ostrość)

Nie odbija się i nie rozmazuje w ciągu dnia. Nie kruszy się również co w tych tańszych tuszach często się zdarza. 

Bardzo ładnie podkreśla rzęsy już przy jednej warstwie. Czasem nakładam dwie warstwy, ale naprawdę czasem. 

Nie podrażnia oczu.

Mimo doskonałej trwałości nie ma problemu ze zmyciem go płynem micelarnym.

Plusem kosmetyków Golden Rose jest to, że są raczej ogólno dostępne.

A teraz coś co może nasz przekonać bardziej ? 

Cena: 10,90 ( ale widziałam, że dziewczyny kupowały go taniej na różnych promocjach)

Szczerze? Zostaje moim numerem 1- efekt widoczny porównywalny z moim ulubionym tuszem, ale za to 7 razy tańszy ;p



P.S. Wczoraj byłam na spotkaniu krakowskich blogerek więc spodziewajcie się na dniach relacji:)
Pozdrawiam i miłego wieczoru

15 komentarzy:

  1. super efekt i ta cena, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt i cena. :) Jednak alergia mi nie pozwala na większość tuszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No wygląda ciekawie, ładnie rozczesuje i wydłuża. Dla mnie najważniejsze jest by tusz się nie kruszył.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wersje różową, pierwsze opakowanie - rewelacja, kupiłam drugie totalny niewypał. :( Nie wiem czemu. Oba były zapakowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio jest moim ulubionym tuszem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten tusz leżał u mnie kilka miesięcy i go nie otwierałam, baa...nawet chciałam się go pozbyć:D Nagle zostałam bez tuszu i zamiast isc na zakupy skusiłam się na to żółte "coś" no i mnie zatkało...tak dobry tusz za 11 zł:D Szał. uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...