poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Mary Kay cc krem- jak się sprawdza?

Najpierw były kremy bb , nastała era kremów cc;p czy jakoś tak... w historię nie będę się wgłębiać....
Jak usłyszałam, że Mary Kay wypuściło takowy to pomyślałam sobię... oho muszę kupić wszak uwielbiam ich podkłady :)





Krem jest zamknięty w tubce i to co wyróżnia go od podkładów to, to , że ma pompkę. Tylko tego brakuje mi w podkładach :)


Krem jest dostępny w 3 wersjach kolorystycznych






Ja wybrałam kolor o dziwo pośredni czyli light-to- medium, ale najjaśniejszy wydawał mi się za jasny na lato. W prawdzie sie nie opalam ale nigdy nie wiadomo ;)


Ja mimo wszystko pod ten krem , juz z przyzwyczajenia kładę krem nawilżający, ale coś mi się ostatnio dzieje z twarzą, że potrzebuję większego nawilżenia.

1 pompka wystarcza na pokrycie całej twarzy- wydaję mi się, że produkt jest wydajny :)

Lubię go za to, że ma całkiem niezłe krycie, a przy tym łądnie rozświetla i nadaje zdrowego kolorytu.
Jest kryjacy ale nie tak ciężki jak podkład.

Starałam się uchwycić zdjęcie przed i po ale nie wiem czy coś widać, 




Jedno co muszę zarzucić temu kremowi to cena... przegięli troche 

109 zł za 29 ml


Szukam więc tańszego odpowiednika... jakieś sugestie z waszej stronty?


Chwalę się, ale temu eyelinerowi nie mogłam się oprzeć....





9 komentarzy:

  1. Cena faktycznie zbyt wysoka. Może Max Factor albo Gosh?

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam ostatnio na spotkaniu Mary Kay i oglądałam wszystkie te nowości. Wyglądają fajnie, ale ich ceny są moim zdaniem strasznie wysokie. Myślę, że te kosmetyki polubią osoby, które nie lubią zmieniać kosmetyków, tylko wolą inwestować w swoje ulubione pewne produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokłądnie, ja np bardzo lubie ich podkłady i cięzko bedzie mi go zmienić ale ja jestem jak najbardziej otwarta na nowości :)

      Usuń
  3. Cena powala, na prawdę. Wolałabym kupić jakiś na prawdę dobry podkład.
    Pozdrawiam, http://lifestylebymaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Eyeliner śliczny, ale nie odważyłabym się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, że linię kremów mają na prawdę cudowną i wartą swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladnie rozświetla. Ciekawe jak jasny jest najjaśniejszy kolor :) Ja rowniez pod CC/BB krem kładę krem nawilżający jakoś nie chce mi sie wierzyć ze wystarczyłoby mi nawilżenie z bb kremu. Max Factor ma dobre recenzje ich cc kremu. Ja obecnie testuje Revlon. I jak na razie jestem zachwycona Gładką nawilżona buzia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...