środa, 14 stycznia 2015

Powracam..

Droga Blogosfero- wiem jestem totalną świnią tak bezczelnie o Was zapomieć.
Nie zapomniałam.
Moralniaka mam.
Tak jestem świnią.
Na moje wytłumaczenie mam tylko tyle:
przeprowadzka.....
syf.. 
gruz...( wiedziałyście,że jedna mała ścianka to 35 worków gruzu? )
chwilowy ( ta jasne.... 3 miesiące nic flądro nie pisałaś) brak internetu...


Życie na kartonach nie jest łatwe.. ale powoli zmniejszam ich ilość..
mam już nawet "stół".. ławę? Z palet- tak wiem najmodniejsze w tym sezonie...

Mam na czym spać mam się gdzie umyć :)

kuchni brak--- cóż za wytłumaczenie że nie można gotować :)

Ale posiadam już nawet biurko na którym mogę postawić tegoż cudownego laptopa i skrobnąć do Was parę zdań :)

Obiecuję poprawę najszybciej jak to będzie możliwe... kosmetyki rozpoczętet do testowania zalegają wszędzie więc trochę tego jest :)

W ostatnim czasie niestety moimi ulubionymi odbiorcami wiadomości są stolarze i zarząd administracji budynków :)

Także witam Was gorąco w nowym roku :)


Wasza Bezczelna Łajza

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. gniazdko to całkiem niezłe określenie;p tudzież chatka hobbita :)

      Usuń
  2. W takim razie czekam na kolejne posty!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. komu zawdzięczasz najmodniejszy stół - ławę w tym sezonie?
    Kto Cię zainspirował? Noooooo ? :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...