wtorek, 5 maja 2015

Efekt syrenki

O efekcie syrenki słyszała pewnie każda paznokciomaniaczka:)

Dla mnie wygląda to faktycznie jak ogon syrenki lalki barbie :)

Efekt jest świetny a wykonanie bardzo proste:)

Możemy osiągnąć piękne efekty na hybrydzie oraz na żelu kolorowym. Co ważne 1 pyłek pozwoli nam stworzyć stylizacje na każdym kolorze :)

Jak go stworzyć ?
Nic prostszego. Trzeba zakupić taki pyłek . W ofercie ma go Nailscompany ,IndigoGolden Nails.

Ja osobiście mam pyłek od Nails Company, natomiast słyszałam, że najładniejszy efekt daje Indigo :)

Co trzeba zrobić? 

Wykonać stylizację hybrydą lub kolorowym żelem. I nałożyć pyłek na ostatnią warstwę UTWARDZONEGO KOLORU. Ja nakładam pyłek pędzelkiem wachlarzem, a następnie dociskam i wcieram paluchem :) Nakładamy nabłyszczacz- jedna warstwa powinna spokojnie wystarczyć. Ja wykonuje to starym pędzelkiem od hybrydy, żeby nie zepsuć sobie nowego , świeżego nabłyszczacza :)

Oto efekt jaki uzyskałam ;p Niestety skasowałam sobie zdjęcie z telefonu, więc wrzuciłam z naszego firmowego Facebooka( na wypadek gdyby ktoś zarzucał mi kradzież zdjęcia)




Efekt uzyskałam na przepięknych kolorach hybryd od Mistero Millano. Myślę, że zdecydowanie efekt syrenki będzie hitem tego lata :)


Oto przykład na innych kolorach. Tylko od nas zależy jaki uzyskamy efekt. Bardzo ładnie prezentuje się na ombre.



Jak Wam się podoba syrenka ?

13 komentarzy:

  1. Nie lubię takich połyskujących lakierów, ale u Ciebie wyszło to świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny efekt, ja bardzo lubię takie błyszczące paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten efekt, na jakiś kolorek na pewno bym się zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłabym sobie takie niebieskie! :D

    Zapraszam do siebie, tym razem o pielęgnacji włosów :D
    zdrowotnieiradosnie.blogspot.com/2015/05/recenzja-czekoladowa-maska-do-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt syrenki mi osobiście się nie podoba :/ ale jak kto woli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tych lakierach i że efekt syrenki na paznokciach jest teraz bardzo trendy :D Trzeba będzie je dorwać i wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Jaki nabłyszczacz użyłas bo mi nie wychodzi taki efekt 😕

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Jaki nabłyszczacz użyłas bo mi nie wychodzi taki efekt 😕

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...