wtorek, 5 maja 2015

Efekt syrenki

O efekcie syrenki słyszała pewnie każda paznokciomaniaczka:)

Dla mnie wygląda to faktycznie jak ogon syrenki lalki barbie :)

Efekt jest świetny a wykonanie bardzo proste:)

Możemy osiągnąć piękne efekty na hybrydzie oraz na żelu kolorowym. Co ważne 1 pyłek pozwoli nam stworzyć stylizacje na każdym kolorze :)

Jak go stworzyć ?
Nic prostszego. Trzeba zakupić taki pyłek . W ofercie ma go Nailscompany ,IndigoGolden Nails.

Ja osobiście mam pyłek od Nails Company, natomiast słyszałam, że najładniejszy efekt daje Indigo :)

Co trzeba zrobić? 

Wykonać stylizację hybrydą lub kolorowym żelem. I nałożyć pyłek na ostatnią warstwę UTWARDZONEGO KOLORU. Ja nakładam pyłek pędzelkiem wachlarzem, a następnie dociskam i wcieram paluchem :) Nakładamy nabłyszczacz- jedna warstwa powinna spokojnie wystarczyć. Ja wykonuje to starym pędzelkiem od hybrydy, żeby nie zepsuć sobie nowego , świeżego nabłyszczacza :)

Oto efekt jaki uzyskałam ;p Niestety skasowałam sobie zdjęcie z telefonu, więc wrzuciłam z naszego firmowego Facebooka( na wypadek gdyby ktoś zarzucał mi kradzież zdjęcia)




Efekt uzyskałam na przepięknych kolorach hybryd od Mistero Millano. Myślę, że zdecydowanie efekt syrenki będzie hitem tego lata :)


Oto przykład na innych kolorach. Tylko od nas zależy jaki uzyskamy efekt. Bardzo ładnie prezentuje się na ombre.



Jak Wam się podoba syrenka ?

13 komentarzy:

  1. Nie lubię takich połyskujących lakierów, ale u Ciebie wyszło to świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieniłam zdanie! :D zakochałam się <3

      Usuń
  2. Piękny efekt, ja bardzo lubię takie błyszczące paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  3. super efekt, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten efekt, na jakiś kolorek na pewno bym się zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłabym sobie takie niebieskie! :D

    Zapraszam do siebie, tym razem o pielęgnacji włosów :D
    zdrowotnieiradosnie.blogspot.com/2015/05/recenzja-czekoladowa-maska-do-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt syrenki mi osobiście się nie podoba :/ ale jak kto woli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tych lakierach i że efekt syrenki na paznokciach jest teraz bardzo trendy :D Trzeba będzie je dorwać i wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Jaki nabłyszczacz użyłas bo mi nie wychodzi taki efekt 😕

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Jaki nabłyszczacz użyłas bo mi nie wychodzi taki efekt 😕

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...