sobota, 22 sierpnia 2015

Moj pierwszy shinybox inspired by Charlize Mystery

Jakoś nigdy nie ogarnęła mnie moda na boxy. Nie lubię wydawać kasy na nieprzydatne mi rzeczy, a nigdy nie wiadomo co się w wiadomym pudełku znajdzie. Jednak można tez zamówić stare boxy z wiadomym środkiem i pomimo, że nie ma suprrise przy otwieraniu to i tak uważam , że to lepsza opcja;p

Pierwszy raz zamówiłam shinybox i tak naprawdę tylko dla jednego kosmetyku...

Box należy do extraboxów inspirowanych gwiazdami.

Padło na....



Muszę przyznać, że samo pudełko bardzo mi się podoba, duże , porządne, na pewno jeszcze mi się przyda 

A co w środku ?



Jak widać na pierwszy rzut oka jest i coś słodkiego- wedlowskie deserki 4 smaki, nie dotarły ze mną do domu niestety :)


Jest i ksiązka "Nie mam się w co ubrać"- tytuł tak prawdziwy, że zachęca do czytania




Skin79- BB krem Wersja Gold- to właśnie on był przyczyną dla której zamówiłam boxa- czaiłam się na ten bb krem już jakiś czas, chciałam się przekonać na własnej skórze co tak cudownego mają w sobie te BB kremy.- w regularnej cenie kosztuje około 130 zł, a ja za boxa z przesyłką zapłaciłam 72 zł :)


Płyn micelarny bioderma- kultowy i ulubiony, opisywałam Wam go tu

Anatomicals-żel pod prysznic- zawsze kusiły mnie te opakowania 


Biosiarczkowy żel do mycia twarzy - słyszałam o nim dobre opinie

i dwie nowosci od 4 pory roku

Serum do rąk i paznokci

Odżywka 5 w 1 do skórek i paznokci


A Wy skusiłyście się na któregoś boxa inspirowanego gwiazdami?

12 komentarzy:

  1. Zawartość mi się podoba ;) Jeszcze nigdy nie zamawiałam żadnego boxa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cenę - zawartość bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie zdecydowałam się na zamówienie boxa i chyba mnie już to nie wkręci :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez nie kreciło, ale jak widać czasem produkty po prostu opłaca się zamówić w tej formie, zwłaszcza jeśli zalezy nam na czymś konkretnym

      Usuń
  4. Zawartość nawet mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie kupowałam :D jakoś mnie nie skusiły te pudełka :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel z Anatomicals chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To serum do rąk i paznokci by Cztery pory roku jest rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie zamawiałam takiego boxa ale z tego co obserwuję to cenowo się opłaca..gorzej jeżeli nie każdy kosmetyk przypasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodziewałam się nieco innej zawartości ;-) Nie wiem dlaczego, ale jakoś mnie te boxy nie kuszą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wkręciłam się w boxy kilka miesięcy temu. To pudełko także mam i jestem zachwycona jego zawartością :) Bardzo ciekawa jestem drugiej edycji pudełek Inspired by:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nooo spory ten box :)
    pozdrawiam i zapraszam na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...