poniedziałek, 11 lipca 2016

Mirror Powder Nails Company czyli hit w stylizacji paznokci

Chyba każda hybrydo i paznokcio maniaczka widziała tą piękna lustrzaną taflę na paznokaciach. I ja się nią zachwyciłam. Pierwszym pyłkiem mirror powder jaki wpadł mi w oczy był właśnie ten z Nails Company. Ze względu na to iż nie pracuje na ich produktach nie mam stałego dostępu o dystrybutora i musiałam chwilę czekać na niego. 
Czy było warto ?



Jak wykonać stylizację z efektem lustrzanym?


W roli modela wystąpi wzornik :) 

Przygotowujemy płytkę paznokcia, matowimy odtłuszczamy, nakładamy bazę


Nakładamy czarną hybrydę moja jak widać wymaga 2 warstw. Nakładamy i utwardzamy w lampie.



Nakładamy top coat chrome. Nieżle śmierdzi- kojarzy mi się ze spalonym plastikiem ale cóż :) Jest to top bez warstwy dyspersyjnej. Jeśli macie jakiś inny chromowy top możecie spróbować. Szczerze mi Pani w hurtowni poleciła jednak zakup ich topa.
Top utwardzamy i NIE PRZEMYWAMY,


Bardzo niewielką ilość pyłku nabieramy na aplikator- ja akurat użyłam klasycznej pacynki do makijażu, Niestety jedyna jaka znalazłam była wątpliwej jakości. Wydaje mi się, że im miększa tym efekt będzie ładniejszy.


Pyłek wcieramy na nieprzemyty top coat chrome do momentu aż powstanie ładna, gładka powierzchnia. Bardzo istotne jest ładne, równomierne rozłożenie hybrydy i topu, gdyż mirro ukaże wszelkie nierówności i efekt będzie średni.




Na koniec nakładamy top klasyczny- taki jakiego normalnie używacie do nabłyszczenia. Trzeba bardzo dobrze zabezpieczyć wolny brzeg. Jeśli chcecie nałożcie top podwójnie- ja tam robie dla pewności. 

A tak prezentował się na pazurkach :)




Pyłek nie jest najtanszy kosztuje 25 zł. Jest za to bardzo bardzo wydajny.

Muszę znależć aplikator miększy który będzie bardziej polerowal mirror powder. A Wy co myślicie hit czy kit?

4 komentarze:

  1. W sumie wygląda ciekawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie teraz pełno stylizacji z takim efektem - mi osobiście średnio się podoba. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie rozlozylam mirror Power gabeczka do podkładu i efekt jest ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...