sobota, 26 listopada 2016

Spotkanie blogerek w Krakowie

Bardzo się cieszę, że udało mi się być na kolejnym spotkaniu- mimo wielkiego zamieszania spotkaniowego z początku roku.Tradycyjnie spotkałyśmy się w restauracji Hellada. Świetne miejsce. Bardzo podoba mi się możliwość oddzielenia dla nas miejsca od oczu "co to za wariatki tam siedzą".


Tradycyjnie zamówiłyśmy pizzę. Zdjęcia nie zrobiłam, bo teraz modne jest jedzenie fit a to absolutnie takie nie było ;p


Organizatorkami spotkania były Magda i Dominika .

Zasiadłyśmy i w oczekiwaniu na jedzonko dziewczyny przekazały nam produkty od koncernu L'oreal.


Pomiędzy pogaduchami i jedzeniem rozgrzebywałyśmy paczki od sponsorów.  Jak uspokoić grupę kobiet? Znaleźć im zajęcie w postaci kosmetyków do przeglądania.








Znalazło się też coś do czytania.



I coś do picia w chłodne wieczory.

































Skusiłam się w Helladzie na deser. Chałwa z lodami i bitą śmietaną. Grzech tak ciężki, że nie wypada pokazywać, ale cóż. Było baaardzo słodko i pysznie :)


Tak dałam radę, mimo mega zasłodzenia :) Jestem straszna pod względem słodyczy jednak.

Z Dominiką po spotkaniu wpadłyśmy jeszcze do Hebe w poszukiwaniu podkładu Catrice. No i oczywiście Rossmann. W Hebe poległyśmy , kurde podkład nie do dostania. W Rossmanie ograniczyłam się do płynu do kąpieli;p



Bardzo dziękujemy sponsorom naszego spotkania za upominki. Oj będzie co testować.
















Jeszcze raz dziękuję bardzo za spotkanie. Niektóre kosmetyki poszły już w ruch więc czekajcie na recenzję. 

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam bywać na takich spotkaniach. To okazja do zawarcia wielu nowych i długotrwałych znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na swoje pierwsze takie spotkanie wybieram się dopiero za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ta chałwa pokonała ;)
    Miło było Cie poznać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również :) chałwa była obrzydliwie słodka ale warta grzechu :)

      Usuń
  4. Widzę kilka moich ulubionych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że spotaknie bardzo udane ;) I upominki cudowne ♥ Miłego testowania ! ;)
    Ps. ja też ciągle suzkam Catrice dokładnie nie do dostania podkład :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest tak zawsze. Dobry produkt to i ciężko dostac

      Usuń
  6. Bardzo miło było Cię poznać :) Mam nadzieję że jeszcze kiedyś się uda ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że się uda :) Mnie również było miło :)

      Usuń
  7. super upominki dostałyście :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...