czwartek, 5 stycznia 2017

Mydło z nanosrebrem i białą glinką Kropla Zdrowia

Mydło jest kosmetykiem, którego używają wszyscy, Są mydła lepsze i gorsze. Niektóre bardzo wysuszają. Srebro znane jest ze swoich właściwości przeciwzapalnych i  antybakteryjnych, Stosowany również jako dodatek przy preparatach przeciwtrądzikowych, Wspomaga również regenerację.

W moje ręce trafiło mydło z nanosrebrem i białą glinką. Kiedy przeczytałam jak wiele ma zastosowań postanowiłam wypróbować.



Mydło zalecane jest do stosowania:
- wspomagająco w łagodzeniu objawów w trakcie leczenia chorób łojotokowych skóry
- wspomagająco w łagodzeniu objawów w trakcie leczenia atopowego zapalenia skóry
- wspomagająco w łagodzeniu objawów w trakcie leczenia alergii skórnych
- wspomagająco w łagodzeniu objawów w trądziku, w tym trądziku różowatego
-ochronnie w pielęgnacji skóry mieszanej i tłustej
-ochronnie w pielęgnacji skóry wrażliwej, alergicznej i skłonnej do podrażnień
-wspomagająco i ochronnie do oczyszczania oraz pielęgnacji skóry wokół stomii
-wspomagająco i ochronnie do mycia skóry pacjentów narażonych na wystąpienie odleżyn, odparzeń   i innych zmian chorobowych skóry
-ochronnie do mycia skóry pacjentów z problemem nietrzymania moczu i/lub kału
-ochronnie do mycia skóry dla osób z problemem nadmiernej potliwości

Stosowałam do do higieny intymnej, do mycia twarzy i rąk oraz całego ciała. Mydło jest delikatne.Nie podrażniło okolic intymnych, a u mnie o to nie trudno. Nie wysusza skóry. Mój młody myje nim całe ciało.

Przetestowały je dwie osoby mające skórne problemy- egzemę i wypryski alergiczne w sezonie letnim. Zarówno jedna i druga zauważyła pozytywny wpływ tego mydła. Można pozostawić je na chwilę na skórze zajętej chorobowo-po paru użyciach przynosi ulgę w swędzeniu. Moja znajoma mająca problem z pękaniem skóry na dłoniach, a jednocześnie z racji zawodu zmuszona do ciągłego mycia rąk jest nim zachwycona. Mydło nie wysusza i nie nasila problemu. Niestety pękanie jest tak intensywne, że samo mydło tu nie pomoże.

To taki wielofunkcyjny produkt, który warto w domu mieć :)

Skład dla zainteresowanych:


Dostępne jest na stronie Kropli Zdrowia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...