niedziela, 25 czerwca 2017

Calvin Klein Obsession Night

Jak każda kobieta uwielbiam piękne zapachy i dobre perfumy. Zawsze byłam miłośniczką zapachów cięższych, piżmowych. Ale czasem też mam ochotę na coś bardzo delikatnego.

W moje ręce wpadł Calvin Klein Obsession Night i poszybował na listę moich ulubionych zapachów



Głowa:
białe kwiaty, bergamotka, dzięgiel litwor, mandarynka, gorzka pomarańcza

Serce
róża, konwalia, gardenia, jaśmin

Podstawa
wanilia, drzewo sandałowe, kaszmir, fasola Tonka, bursztyn

Kwiatowo- orientalny zapach od razu przypadł mi do gustu. Nie jest bardzo cieżki,choć na początku może się tak wydawać. Jednocześnie jest elegancki. Zdecydowanie wpisuje się w letnie, wieczorne klimaty.
Nie jest zapachem oczywistym. Ma w sobie coś z tajemniczości. Jest to zapach kobiecy, ale nie każdemu przypadnie do gustu.

Jego trwałość przy przyzwoita na ciele czuję je parę godzin , natomiast zdecydowanie dłużej trzymają się ubrań.

Wbrew pozorom nie przeszkadza mi przy upałach, jak to bywa przy cięższych perfumach.

Jestem nimi zauroczona i na pewno nie skończę na tej buteleczce.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...