wtorek, 20 czerwca 2017

Nowość Mary Kay Paletki cieni do powiek

Do cieni mam wielki sentyment. Oczywiście, moje oczy zwykle idą do konkretnych kolorów ale lubię też zaszaleć. Dziś chciałam Wam pokazać nowości od firmy Mary Kay pastelowe paletki cieni do powiek.




Ten szafir..granat, niebieski ... zwał jak zwał od razumnia zauroczył :) Swoja drogą dziwna kompozycja kolorystyczna z tym fioletem. ;)
Paletka o nazwie Glistening horizon. Posiada dwa cienie matowe i dwa perłowe.


Na tym zdjęciu o dziwo są 4 koloy. Ten delikatny, matowy błękit nie zostawił praktycznie żadnego śladu na skórze. Fiolet jak widać też nie grzeszy pigmentacją. Ale z cieniami matowymi jakoś tak bywa.... Przepiękny szafir niestety mocno traci na pigmentacji przy blenowaniu. No i perłowo, kremowy, szampański- nie wiem jak nazwać ten kolor. Mega rozświeta oko i dodaje niesamowitego błysku. Jest zdecydowanie najmocniej napigmentowany z całej paletki.


Paletka o nazwie SunlightTo zdecydowanie nie moje kolory. Po pierwsze przy moich siwych włosach i zimnym typie urody stawiam raczej na chłodne odcienie.


Piękne rozświetlające kolory. Pigmentacja matów nie powala ale wygląda trochę lepiej :) Miałam okazję robić komuś makijaż tymi cieniami i wyszło całkiem fajnie :) świetnie rozświetlają, ale raczej dla ciepłego typu urody.

To co mi przeszkadza w tych paletkach, że nie mają opakowania. Są one przystosowane do kompaktów magnetycznych. Jak się posiada taką paletkę to luz. Ale za taką cenę oczekiwałabym jednak ładnego opakowania.

Paletki dostępne są w najnowszym katalog. Każda z nich kosztuje 99 zł

5 komentarzy:

  1. Duża cena jak na to co widzę ;) Nie do końca do mnie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przemawiają do mnie kompletnie, jeśli na żywo pigmentacja jest taka jak na zdjęciu to mega słabo. za niewiele wyższą cenę możemy kupić palety the balm czy zoeva o rewelacyjnej pigmantacji i trwałości

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś te kosmetyki nigdy mnie nie przekonywały

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z wami ze za ta cena można kupić coś dużo lepszej pigmentacji.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...