wtorek, 15 sierpnia 2017

Multi BioMask głęboko oczyszczające plastry na nos

Jak już pewnie wiecie mam cerę mieszaną. Jedynym miejscem gdzie od czasu do czasu coś wyskoczy jest nos i broda. Na nosie mam troszkę tzw wągrów i delikatnie widoczne pory. Kiedy dostałam do przetestowania te plastry pomyślałam czemu nie wszak wystarczy je tylko nakleić ponosić i ściągnąć. Czy coś idealnie dla mnie czyli osoby, która lubi coś robić przy okazji :)





"Głęboko oczyszczające plastry na nos to idealne rozwiązanie dla skóry wymagającej oczyszczenia i dodatkowej ochrony przed nadmiernym wydzielaniem sebum. Plastry Multi BioMask to połączenie dwóch unikalnych substancji oczyszczających zamkniętych w plastrach wykonanych z ochronno-łagodzących składników roślinnych o idealnie dopasowanym kształcie, aby jak najskuteczniej oczyściły i wygładziły skórę. Dzięki zawartości węgla aktywnego z pędów bambusa plastry wydobywają zanieczyszczenia, zapobiegają powstawaniu nowych zaskórników i regulują wydzielanie sebum. Nawilżający wyciąg z oczaru wirginijskiego działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie"


Plastry należy nałożyć na zwilżoną skórę nosa, oczywiście wcześniej dokładnie oczyszczoną. Pozostawić n 10-15 minut i następnie powoli ściągnąć.



Użycie plastrów jest bardzo proste, Noszenie nie jest niewygodne. Czuć jedynie lekkie ściaganie. Odklejenie plastra jest lekko nieprzyjemnie, ale na pewno nie jest bolesne.


Po ściągnięciu skóra jest lekko napięta, gładka i oczyszczona. Na plastrze widać pozostałe na nim zanieczyszczenia. Oczywiście nie wciągnie wszystkiego jak odkurzacz, ale to miły dodatek do codziennej pielęgnacji.


Plastry bez problemu kupicie w Rossmannie. W tej chwili kosztują 10,99 za 6 sztuk/

2 komentarze:

  1. Lubię takie plastry, mimo że nie mam wągrów i nie mam co wyciągać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog. Powodzenia w dalszym prowadzeniu. Oczywiście zapraszam do mnie https://testowaniezpaulaiwera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...